torsdag 13 januari 2011

Sophora.



Hej på er! Hoppas ni läste rubriken rätt och inte på ren svenska:) Haha, fult namn på en fin växt som jag införskaffat för första gången nu. Som ni ser saknas det fortfarande blommor i fönstren dock, men är man petig som jag så är bara det bästa gott nog.

Idag är det ungefär den här vyn jag sett då jag legat på soffan hela dagen. Gick hem från jobbet igår för jag har känt mig riktigt krasslig ett tag nu. Det har ju varit lite mycket den senaste tiden med jobb och flytt och allt så jag antar att det är symptom på stress som dykt upp. När kroppen säger ifrån så här känns det inte bra alls och jag inser nu att jag nog måste vila ordentligt om jag ska blir fit for fight igen.

Hoppas allt är fint med er och vad roligt det är när ni kikar in här och lämnar kommentarer. Blir så glad! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar